Garantiitingimused
Kaubad ostetud firmalt Stovaris Sp. z o.o., millel on Poolas volitatud teeninduspunktide võrgustikku omava tootja garantii, tuleks taotleda otse nendes punktides.
Asjakohaste teeninduskeskuste aadressid on toodud „Garantii ja garantiiperioodi tabelis„.
Mõned meie müüdavad kaubad kuuluvad otse meie garantii alla.
Järgnevalt on toodud Stovaris Sp. z o.o. (edaspidi „Stovaris”):
1. Stovaris annab müüdud kaupadele garantii mitte pikemaks perioodiks, kui on märgitud veebilehel www.stovaris.pl avaldatud garantii- ja garantiiperioodide tabelis.
2. Garantii hõlmab vastutust kauba puuduste eest.
3. Garantii ei kehti, kui Ostja teadis puudusest ostetud kauba kättesaamise ajal.
4. Pretensiooni all olevad kaubad võib ostja ise oma riisikol ja kulul kohale toimetada või saata Stovarise asukohta.
5. Defektse kauba saatmine Stovarisse tuleb eelnevalt kokku leppida Stovarise teenindusosakonnaga.
6. Stovaris teenindusosakond kinnitab teie taotluse vastuvõtmist, määrates selleks spetsiaalse numbri (RMA nr).
7. Stovaris kohustub lahendama pretensioonid 14 (sõnadega: neliteist) päeva jooksul, mida arvestatakse defektse kauba kättesaamise hetkest. Erandkorras võib seda perioodi pikendada, kui see ei ole võimalik Stovarisest mitteolenevatel põhjustel.
8. Kaebust saab käsitleda ühel järgmistest viisidest:
• kõrvaldada defekt,
• kauba asendamine identse ja defektideta kaubaga,
• kauba vahetamine mitte halvemate parameetritega kauba vastu juhul, kui reklaamitava toote tootmine on lõppenud;
• taganeda tehingust ja tagastada kauba eest tasutud summa.
9. Pärast pretensiooni lahendamist võib kauba väljastada Stovarise kontoris või saata Ostjale tagasi, sellisel juhul katab transpordikulud Stovaris.
10. Ostjal on õigus valida, kuidas kaubale järele tulla.
11. Kaup peab olema Ostja poolt kätte saadud 2 (sõnadega: kahe) kuu jooksul, arvates pretensiooni lahendamise kuupäevast.
12. Pärast selle perioodi möödumist on Stovarisel õigus kaup likvideerida ilma hüvitist maksmata.
13. Kaebuse menetlus ei hõlma: riist- ja tarkvara paigaldamist ja hooldust.
14. Garantii ei kehti kaupadele:
• looduslikult tarbitavad esemed, st tarbekaubad,
• kahjustatud Stovarise või tootja tihenditega,
• loetamatute seerianumbritega,
• kokkusobimatused, mis tulenevad tehnilistest muudatustest, uuendustest ja standarditest pärast müügikuupäeva;
• valesti kasutatud, hooldatud või ladustatud,
• mehaaniliselt, elektriliselt, termiliselt või keemiliselt kahjustatud,
• toimetatakse Stovarisse ilma korraliku tagatiseta.
15. Stovaris ei vastuta kahjustuste eest, mis on põhjustatud andmete kadumisest kandjatel ja salvestusseadmetel.
16. Stovaris ei vastuta mis tahes juhusliku, kaudse, erilise kahju eest (sealhulgas piiramatu saamata jäänud kasum või rahaline kahju), mis võib tuleneda kauba kasutamisest või võimetusest kasutada. Samuti on välistatud igasugune vastutus, mis võib tuleneda kolmandate isikute nõuetest.
17. Alusetu kaebuse korral võib Stovaris nõuda Ostjalt pretensiooni lahendamise kulud.
18. Stovaris on õigus valida, kuidas kaebust käsitleda.