Zaznacz stronę
Kontaktivorm
Kui olete meie pakkumisest huvitatud, kasutage allolevat vormi ja esitage meie spetsialistile küsimus.

Kaebuste menetlemine

Kaubal esineva defekti korral tuleb esitada kaebus järgmiselt:

1. Kontrollige, kuhu saate antud toote kohta pretensiooni esitada. Selle teabe leiate dokumendist Garantii ja garantiiperioodide tabelis (Stovarises või tootja volitatud teeninduspunktis). Kui tabelis on teeninduspunktiks märgitud Stovaris, minge punkti 2 juurde.
2. Täitke taotlus ülalolevas menüüs oleva vormi abil.
3. Kui teie taotlus on kinnitatud, saadame teile e-kirja koos taotluse numbriga. Stovarisse tagasi saadetud tooted peavad olema korralikult kaitstud, eelistatavalt kasutades tootja originaalpakendit.

Märkused:
1. Aruanne kehtib kaks nädalat pärast selle positiivset kontrollimist! Kui teatatud seadet selle aja jooksul teenindusse ei tarnita, tuleb see uuesti tagasi saata.
2. Stovaris Service’ile tarnitud seadmed peavad olema korralikult kaitstud transpordi ajal kahjustuste eest, eelistatavalt originaalpakendis.
3. Teenindame tooteid, millele meie garantii või garantii ei kehti. Nende parandamiseks peate täitma kaebuse vormi.